U Domu učenika srednjih škola Kragujevac – Artem 13. marta 2015. godine održana je jednodnevna interaktivna radionica „Izveštaj o izvršenju plana nabavki za 2014. godinu i druga aktuelna pitanja“ u organizaciji konsultantske kuće Tenderi d.o.o. Kragujevac. Radionica je bila namenjena naručiocima iz Kragujevca i okoline.
U prvom delu radionice govorilo se o izveštaju o izvršenju plana nabavki. Učesnici radionice su upoznati sa prethodnim uslovima koje je potrebno ispuniti kako bi uspešno pripremili izveštaj o izvršenju plana nabavki, a izrada izveštaja o izvršenju predstavljena je na praktičnom primeru. Tema je posebno bila interesantna naručiocima jer se ove godine po prvi put prosleđuje izveštaj o izvršenju plana nabavki kroz aplikativni softver za planiranje nabavki i kvartalno izveštavanje.
U drugom delu radionice instruktori – predavači izneli su interesantna zapažanja iz prakse javnih nabavki. Govorilo se o trenutno aktuelnim pitanjima i nedoumicama koje imaju naručioci. Kroz primere iz prakse, naručiocima su predočene greške koje najčešće čine pri sačinjavanju konkursne dokumentacije i načini kako iste mogu da izbegnu.
Učesnici radionice su iskazali želju da se u što skorijem periodu ponove ovakve radionice – zasnovane na interaktivnom učešću svih polaznika radionice u malim grupama, koje svakako doprinose uspešnijem sprovođenju postupaka javnih nabavki i sticanju novih i korisnih znanja i iskustava iz prakse.
Foto album sa radionice pogledajte klikom ovde.