 Upravni spor se može pokrenuti protiv odluka Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki u roku od 30 dana od dana prijema odluke. Upravni spor može se pokrenuti i kada Republička komisija nije donela i dostavila odluku u rokovima predviđenim Zakonom o javnim nabavkama.
Upravni spor se može pokrenuti protiv odluka Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki u roku od 30 dana od dana prijema odluke. Upravni spor može se pokrenuti i kada Republička komisija nije donela i dostavila odluku u rokovima predviđenim Zakonom o javnim nabavkama. 
Postavlja se pitanje ko može pokrenuti, upravni spor odnosno ko ima aktivnu legitimaciju za pokretanje upravnog spora? Tužilac svakako može biti ponuđač, kao i sve druge stranke iz postupka zaštite prava (između ostalih i Uprava za javne nabavke, Državna revizorska institucija, javni pravobranilac zatim nadležni javni tužilac i nadležno javno pravobranilaštvo kako je određeno čl. 11. Zakona o upravnim sporovima “Sl. glasnik RS”, br. 111/2009). Upravni sud je zauzeo stav da naručilac nije aktivno legitimisan na pokretanje upravnog spora. U rešenjima kojima je odbačena tužba naručioca zbog nedostatka aktivne legitimacije, sud je zauzeo stav Više »

 
  Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki i Komisija za zaštitu konkurencije potpisali su Sporazum o saradnji, u skladu sa navedeni sporazumom Komisija za zaštitu konkurencije počela je sa proverom pojedinih postupaka javnih nabavki kako bi utvdila da li je došlo do povrede konkurencije.
Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki i Komisija za zaštitu konkurencije potpisali su Sporazum o saradnji, u skladu sa navedeni sporazumom Komisija za zaštitu konkurencije počela je sa proverom pojedinih postupaka javnih nabavki kako bi utvdila da li je došlo do povrede konkurencije.







 
